Odprto pismo mojemu predsedniku vlade
Dragi predsednik vlade,
Zakaj Ti pišem? Ker Te želim dobronamerno opozoriti na aktualno politično dogajanje, ki ga Ti - tudi zaradi svoje dobre vere - ne vidiš v pravi luči;ker si želim, da bi bil moj in naš predsednik vsaj do leta 2012;ker se bojim, da to ne boš, ker s svojimi potezami utiraš pot Janezu Janši za ponoven prevzem oblasti;ker se dogajanje, kije bilo razlog za moj odstop z mesta državnega sekretarja, nadaljuje in potrjuje mojo bojazen, da še vedno neutemeljeno zaupaš Janši. Naj Te najprej spomnim, kaj sva se med drugim pred mojim odstopom tisti večer pogovarjala v vladni palači.
Rekel sem Ti tedaj, da moram prav zdaj odstopiti, ker boš zagotovo potegnil še dosti podobnih nenačelnih potez, kakršna je ta z Ruplom. In si mi kar nekam ponosno rekel, seveda, to je politika, reševanje kriz, sporov, iskanje soglasja. Politika je upravljanje države v dobro državljanov. In to, kar počneš, ni v dobro državljanov. Ko si dobil mandat za upravljanje države, skupaj s koalicijskimi partnerji, nisi dobil mandata za samovšečno politiko, ki jo sam imenuješ združevalno.
Mandat si dobil zato, da boš spremenil način vladanja, kakršnega je prakticiral Janša. Mar misliš, da bo Janša svoje delovanje v politiki spremenil, če mu boš dal veljavo z neprestanim posvetovanjem z njim? Mar vsa ta dolga leta Janševega delovanja ne spoznaš, kakšne vrste politik je Janša? Mar niti tega ne veš, da Janša deli ljudi okrog sebe na dve skupini: na kimavce in na nasprotnike. Vsakogar, ki se z njim ne strinja, označi za nasprotnika in ga poskuša diskreditirati (ali celo sodno preganjati). Žene ga neizmerno hrepenenje po priznanju njegove »veličine«, želja po moči torej. Ali res ne spregledaš Janševe igre? Izkoristil bo Tvojo politiko »združevanja« in tvoje posvete z njim, da bo vedno bolj prevzemal vodilno vlogo. Če mu ne bo po godu, kar mu boš predlagal, Te bo izsiljeval,da bo dosegel svoje. (Ti to v luči zadnjih dogodkov zveni znano?) Njegov edini motiv pri tem je ponovni prevzem oblasti, in to še preden bo Tebi potekel mandat. Kako že pravijo: volk dlako menja, čudi pa ne. V odnosu z njim imaš samo dve možnosti: ali se mu boš podredil in boš postal njegov »kimavec« ali pa boš njegov nasprotnik še naprej (ne delaj si utvar, da si do zdaj še vedno njegov nasprotnik), in te bo ob prvi priložnosti zabodel v hrbet. Ti pa se z Janšo, ki ga očitno ne poznaš dovolj, posvetuješ o vseh zadevah, in to še prej kot s svojo vlado. In se s tem celo v javnosti pohvališ. Si mar pozabil na predvolilne zaveze svojim volivcem, zaveze svojima partnerjema v »trojčku«, da bomo skupaj spremenili opisani način Janševega vladanja. S tem si vsekakor razvrednotil še eno politično vrednoto: zvestobo, zvestobo tako svojim volivcem kot tudi zvestobo načelom in vrednotam svoje stranke. In ne nazadnje si razvrednotil načelo demokratičnega parlamentarizma.
Pravijo, da zrel človek nima potrebe ugajati prav vsem. Zadošča mu, da ga cenijo njegovi bližnji. Posebno pomembno je, da se tega zaveda človek na vodilnem položaju. Ti si vodilni človek Slovenije, najpomembnejši ta hip. Lahko bi pokazal svojo zrelost in politično modrost, če bi se tega zavedal. Tako pa ima Tvoje iskanje konsenza pri Janši (ob zanemarjanju mnenja svojih koalicijskih ministrov) prav nasprotni učinek. Janša in njegovi se Ti posmehujejo, smešiš se pred javnostjo, ob tem pa izgubljaš podporo vseh nas, ki smo Tvoji politični somišljeniki in nas družijo skupne liberalne in človeške vrednote. Dokaz, da imam prav, Ti je ponudil kar Janša sam s svojim izsiljevanjem sprejetja zaključnega računa za leto 2007. S tem je potrdil, da mu je le do priznanja njegove »veličine«. Izsiljuje torej, da mu državni zbor prizna, da je bil najboljši vladar, kar jih je Slovenija kdaj imela. In v kakšno luč postavlja to njegovo izsiljevanje njegov predlog za »partnerstvo za razvoj«? S tem predlogom ni mogel prikriti svoje težnje in želje, da od zadaj še naprej sodeluje v vladi, čeprav je v opoziciji. Če bi Janša iskreno mislil, da je v slovenski politiki potrebno več partnerstva in sodelovanja, potem bi se moral temu primerno tudi obnašati. Prostor za takšno sodelovanje in usklajevanje nujnih ukrepov je v parlamentarni demokraciji Slovenije državni zbor. Janša pa, nasprotno, poskuša državni zbor s svojim izsiljevanjem razvrednotiti. In Ti mu pri tem uslužno pomagaš. Tudi za ceno kršitev načel parlamentarizma. Zakaj ne bi zavrnil njegovega izsiljevanja in pustil, da se Janša tudi svetu predstavi v svoji pravi podobi?
Žal mi je, da v svoji dobri veri ne zmoreš uvideti, kakšen človek je Janša. Zato pa potrebuješ premislek, premislek o svojih predvolilnih obljubah, premislek o svoji zmoti, da lahko mimo načel demokratičnega parlamentarizma sodeluješ z opozicijskim vodjem Janšo. Zato pa Te rotim, da opustiš posvetovanje z Janšo in mu pustiš njegovo izvorno vlogo (v kateri se je tako ali tako vedno dobro znašel), to je vlogo vodje opozicije. Obrni se raje na svoje koalicijske ministre, posvetuj se z njimi in po potrebi s politično nevezanimi strokovnjaki. Sam si rekel, da si sestavil odlično vladno ekipo (kar je res), pa jim daj tudi priložnost, da to dokažejo. Če pa tega dobronamernega nasveta ne upoštevaš, greš lahko kar takoj z Janšo v veliko« koalicijo (do zdaj si pač z njim v »tihi« koaliciji«), ki bi ji jaz v tem primeru rekel malenkostna, nenačelna « koalicija. V dobro vseh nas državljanov Slovenije si želim, da prevzameš vladanje v svoje roke. In se vrneš na pot načel in vrednot, ki so nas združile v koalicijo. Želim si, da postaneš moj pravi predsednik vlade in da to tudi ostaneš v vsem svojem mandatu.
Želim si še, da kot pravi vodilni politik ne nastopaš tako pogosto v javnosti, ampak to prepustiš sodelavcem za stike z javnostjo. S temi nastopi nas pač ne moreš prepričati, da je Tvoja "konsenzualna" drža dobra za razvoj Slovenije. Čeprav vem, da zaradi mojega pisma ne boš spremenil svoje politike, pa sem Ti moral pošteno napisati, kaj mislim o Tvojem načinu vladanja. Kljub temu pa od Tebe vendarle pričakujem (skupaj z mnogimi v Sloveniji), da - ne glede na to, ali boš opoziciji pri tem ugajal - napraviš ta nujni razmislek. In se odločiš, da boš dejansko vladal s svojo koalicijsko ekipo in se ne boš več »posvetoval« s politiki, katerih edini motiv je sla po moči in veljavi. To je po mojem tudi edini način, da ostaneš moj in naš predsednik vlade vse do leta 2012.
10.02.2009 | maja
Spoštovani dr. Ziherl,
hvala, da ste se oglasili. LJudje smo obupani nad tem, kar se dogaja.
Kar počne Pahor, je nerazumno, pokvarjeno in neumno. Bojim se, da bo piršlo do hudih revoltov ljudi, kajti kombinacija lačnih, prevaranih in razočaranih je eksplozivna.
V spomin in opomin še enkrat spisek Pahorjevih - SD poslancev, ki so demokracijo in sebe vrgli v blato in si nadeli JANŠEVO (ne Pahorjeve!!!) pasjo ovratnico
Samo Bevk,
Mirko Brulc,
Renata Brunskole,
Alan Bukovnik,
Anton Colarič,
Bogdan Čepič,
Silva Črnugelj,
Matevž Frangež,
Matjaž Han,
Anton Kampuš,
Miroslav Klun,
Bojan Kontič,
Marijan Križman,
Andrej Magajna
Majda Potrata,
Miran Potrč,
Andreja Rihter,
Janko Veber
S tem dejanjem nimajo nobene moralne pravice KADARKOLI kazati s prstom na Janšo ali kogarkoli
10.02.2009 | Ernest
Se popolnoma strinjam z dobronamernim opozorilom odprtega pisma. Kot mnogi državljani, sem si bolj zrelo želel drže ter spremembe. Pa tudi veliko več odgovornosti nam državljanom in NE političnem vrtiljaku.
10.02.2009 | b.šest
Ponovno vse čestitke dr. Ziherlu, ki očitno tako znotraj LDS kot navzven do koalicijskih partnerjev lucidno skrbi za politično higieno. Verjetno ne zato, ker je psihiater, temveč zato, ker je človek načel in morale in, ki ve kaj pomeni ter od nas terja osnovna človeška spodobnost v našem medsebojnem sodelovanju in kasnejšem ravnanju.
Bojim se, da Pahor po Ruplu, postaja drug primer politične servilnosti v Sloveniji. Kot je Rupel primer predvsem servilnosti v zunanji politiki, pa Pahor postaja primer servilnosti do političnih poražencev. Z vsemi posledicami.
Pogosto se gibljem se v različnih krogih. Tako tudi z nekaterimi janševci. Vsi po vrsti Pahorja na eni strani hvalijo, na drugi pa se mu smejijo oz. se jim smeji. Pa ne zato, ker bi mu ravno privoščili njegove zadrege pred svojimi in koalicijskimi partnerji, temveč zato, ker brez njihovega posebnega napora sledi željam (ukazom?) njihovega vodje. Zanimivo je, da ga imajo skoraj za svojega, saj pogosto rečejo: se bo že Janša zmenil s Pahorjem. Imajo ga za edinega iz nasprotnega tabora s katerim se lahko in se je sploh vredno pogovarjati. Vsi drugi tega niso vredni.
Edino česar se bojijo je, da bi ga temne »komunistične sile preteklosti« v spregi z liberalci in »lopovi Zares-a« spodnesle ter jih na ta način odrezale od nadaljnjega sourejanja in sovodenja vlade. Zaenkrat ne kaže, da bi tovrstne sile Pahorja ogrozile ali celo spodnesle.
Maja, prepričan sem, da do hudih revoltov med ljudmi ne bo prišlo, saj morajo poskrbeti za preživetje. Ta oblast bo poskrbela za minimalno preživetje. Se pa strinjam, da zgornji seznam POSLANCEV svojega OBRAZA NE BO OHRANIL PRED ZGODOVINO.
Tokrat so nas volilce PRODALI. Če so tokrat tako glasovali, pomeni, da nas lahko kadarkoli PRODAJO in to komur koli, ob za Slovenijo morda usodnih odločitvah.
10.02.2009 | viktorh
Ziherl je podpredsednik koalicijske stranke. Pogledi na vodenje koalicije se rešujejo v koaliciji. Prav ima, toda o pismu bi se morala izjasniti stranka. Če soglaša z vsebino, mora istopiti iz koalicije.
10.02.2009 | panter
Kakšen namišljen strah pred Janšo in kakšna fašistična nestrpnost.
Pa ljudje, v Evropi smo, 21. stoletje.
Ziherl se pa obnaša kot majhen otrok v vrtcu, ki mu je nekdo vzel igračo.
Pahor je Človek, ki misli s svojo glavo, je dober politik in relativno pošten.
Tudi Janša je Človek, ki misli s svojo glavo, prav tako dober politik in relativno pošten.
Ziherl pa zganja tako sovraštvo in nestrpnost, kot da še vedno vidi senco domobranca povsod. Pa dajmo že enkrat postati civiliziran narod, kjer lahko vsak govori s sosedom, brez da bo nekdo tretji na smrt ljubosumen.
Ziherl, vrzite se na tla in kričite, vsaj otrokom to pomaga... ali pa se vrnite v svoje Freudovske seksualne psihopatske blodnje, kakor vam bolj paše. Samo pustite kolikortoliko civilizirane politike da opravljajo svoje delo in nehajte že s temi totalitarističnimi gestami. Leta 1991 se je kljub temu nekaj spremenilo in upam da bo vsaj nekaj časa držalo...
10.02.2009 | Davor
Spoštovani partner!
Res je, smo v Evropi, smo v 21. stoletju, živimo v parlamentarni demokraciji, v obdobju prežetim s kritičnimi trenutki socialne nestabilnosti in krčenju gospodarstva. Prav zato je pomembno, da se opozarja na takšne in drugačne probleme, in prav zato je v demokraciji dovoljeno izražanje svojega mnenja, zato ne bom oporekal tvojemu mnenju, je tvoje mnenje, ki ga spoštujem toda ne sprejmem.
Dr. Ziherl izraža svoje mnenje, mnenje ki ne izraža nestrpnosti, kot radi nekateri pravite, izraža le nasprotovanje trenutni pahorjevi politiki na visoki intelektualni ravni.
Vem, da sem že dvakrat na tej strani napisal Svaka čast, pa jo bom sedaj zamenjal in rekel, KAPO DOL dr. Ziherl!
10.02.2009 | DRAGO
Premalo Ziherlov in poštenjakov, ki še pošteno mislijo.
ČESTITKE TAKO SE DELA A MALO DVOMIM, DA BO TO PADLO NA PLODNA TLA, MI BOMO LAJALI VLADA BO DELALA NAPREJ PO SVOJE.
10.02.2009 | Ksenja Kržišnik
Vsakič znova sem bolj razočarana nad
odločitvami g.Pahorja. Mogoče to razočaranje ne bi bilo tako veliko, če zaupanje v izvoljenega predsednika ne bi bilo tako veliko. Žal sem vse bolj prepričana, da mu manjka hrbtenica - srčno upam da se motim!
10.02.2009 | Jože
g. Pahor je meni eden najljubših politikov. Tudi in predvsem zaradi tega, ker ne želi ljudi deliti na vaše in naše. Če se prav spomnim, ste tudi vi pred volitvami to zagovarjali. No, zdaj se pa kažete v pravi luči.
Spoštujem vaš cenjen poklic. Dejstvo pa je, da smo vsi krvavi pod kožo. Tudi vi, tudi dr. Karadžič, dr. Rugelj...
Bojim se, da prav zaradi takšnih pritiskov, kot ga izvajate vi, g. predsednik Pahor res ne bo dokončal svojega mandata.
Da pa tudi vi lahko zatajite, je pa dokaz tragedije v vaši družini. Se mi zdi, da niste kompetenten niti za psihiatera, kaj šele politika?!!!
Pa lep pozdrav!
10.02.2009 | Franc
Upam , da bo predsednik res premislil dobro namerno opozirilo g. Ziherla.
Tako kot razmišlja on, se sprašujejo še mnogi volilci koalicijskih strank. Razočaranje nad obnašanjem Pahorja in njegovih poslušnih brezhrbteničarjev je vsak dan večje. Od naše predsednice pričakujem jasno sporočilo Pahorju, da naj spoštuje koalicijske obljube ali pa javno pove, da misli partnerje izigrati in se za večino v parlamentu dogovoriti z Janšo.
10.02.2009 | Zdenko Borota
Končno je nekdo bobu ,rekel bob.Pahor je pobral naše glasove , hvalnico pa očitno poje opoziciji, ki mu bo zabila nož v hrbet kadarkoli bo to lahko.Očitno misli ,da smo ga izbrali ,ker je najboljši. Nikoli ni bil najboljši, ampak v danem trenutku ,je imel največ šans, da zmaga .Je pravzaprav gospod Nejanša.Hoteli smo spremembo , toda..že na prve njegove korake, ko je vzel v naročje sluzastega Rupla in Šinkovca, so mi iz ust poletele sočne južnjaške kletvice. Pa to ni res, saj nisem mogel verjeti.Nadaljevanje je več ali manj v istem stilu.
Kao , za dobro Slovenije ,najprej hodi na hearing Janši, koalicijski partnerji pa iz časopisa izvedo o čem so se pogovarjali.Res čuden način vladanja. Mati Tereza nikoli ne bi uspela v politiki, tako tudi Pahorjev stil ne bo dal pričakovanih rezultatov.
In to ste mu vi , g.Ziherl lepo povedali, celo pre lepo, in brez žaljivk. Upam ,da bo premier razumel vaše sporočilo , ki bi, lahko bilo sporočilo vseh volilcev, ki smo pred vsem želeli-spremembo.
10.02.2009 | Mojca
Meni pa ni jasno kaj vam sploh ne paše pri Janši? Dejstvo je, da so uspešno pregurali svoj mandat. Bil je celo najuspešnejši v Slovenski zgodovini. Če ti je nekdo antipatičen, še pa to ne sme biti razlog za deskreditacijo. Skratka, v vašem pomankljivem pismu manjkajo dejstva!!!
Očitno ste en zafrustriranec, pa ne vem zakaj???
11.02.2009 | MAJA
Sem mislila, da ne bom nič napisala, toda komentar Jožeta, je povsem zgrešen, zato mi prstki ne dajo miru da ne bi napisala nekaj kratkega!
Jože, tudi ti nisi kompetentna oseba, ki bi lahko ocenjevala dosedanje in bodoče delo dr. Ziherla, še manj pa da ocenjuješ njegovo sposobnost opravljanja poklica. To je pod nivojem in nedostojno komentiranju na tej strani.
Pa lep pozdrav Jože, v tvoj zaplankan svet. ;D
11.02.2009 | Jože
Kljub temu, da živim v zaplankanem svetu, sem vreden tvoje pozornosti Maja, kar si seveda štejem v posebno čast.
Saj oba veva, da je kompetentnost zelo relativna. Tako kot Slavc, sem si tudi jaz dovolil, da sem povedal, kar si mislim. Saj veš. Demokracija. Tudi sam sem prispeval svoj delež k tem in bil pripravljen za to življenje dat. Dejstvo je, da ima tudi Janša kar precej zaslug za to, da smo se odcepili od Balkana, Beograjskih diktatorjev in parazitov.
Poglej, ne vem zakaj, ampak dejstvo je, da ima Ziherl neko fobijo...hmm, reciva ji, Janšafobijo. Mislim, da bi bilo veliko bolj diplomatsko, da se bi z Pahorjem dobil na štiri oči in se bi sama pogovorila, kaj mu ne paše, oz. kakšno terapijo rabi. Nikakor se mi ne zdi okusno, da to Slavc javno počne. Želim povedat, da je Pahor eden boljših politikov, ki jih premoremo. Če bo pa vsaka podgana, ki jo ima za hrbtom dirigirala kako naj igra, se mu bo pa res sfecljalo, da ne bo svojega mandata speljal do konca in to me skrbi.
Pa še nekaj osebnega Maja. Te povabim na kavo, pa še bova na štiri oči kakšno rekla. Bi utegnilo biti zanimivo.
Lepo se imej!
11.02.2009 | MINKA
Res je FELIX 1. Treba se je odločit! In če se je kdo res odločil, se je Ziherl. Odšel je od korita ob prvi potezi Pahorja, ki je ni mogel prežvečiti.
Priporočam, da zadnji odstavek svojega besedila pošlješ Pahorju. On je tisti, ki se ne more odločiti, ali je v vladi z Zares in LDS ali morda s SDS. Naj se premier enkrat odloči...
11.02.2009 | Horst
Dohtar(?),odloči se ali boš delal v svojem poklicu ali boš politik.Oboje ne gre.Po moje je bolje,da ostaneš v poklicu,ker v politiki boš vedno plesal po notah tvojih šefov.Enako kot tokrat s tvojim pismom.Da ne bo nesporazuma,šef ni Kresalova,šef sedi drugje.
11.02.2009 | Felix1
Minka, če bi odšel dejansko od korita, ga ne-bi pahorjeve poteze več zanimale. Vsaj javno ne-bi polemiziral z njim, kot s šolarčkom (po Janši).
Ziherl se obnaša, kot da to državo še vedno vodi ena partija, kot v starih časih.
Pa ne gre tako. S tem pismom je dokazal, da je velik nestrpnež, ki mu gre preteklo odlično vodenje Slovenije pod taktirko Janše neizmerno v nos.
Se vidi, kakšna je ta nova politika levosučnih strank: - PARTIJSKE MANIRE
11.02.2009 | hel
Pahor je dosedaj dokazal, da premore večjo ideološko širino kot pa Ziherl. Ta se mu bo obrestovala prav gotovo na daljši rok. Ziherl pa se obnaša kot kujav otrok .
12.02.2009 | Miha
Sem tisti ki je za to da Pahor odstopi.
Maniken ki se je izkazal za nesposobnega politika naj se tudi vrne na lepotno pisto.
Tam bo vsaj nekoliko bolj siguren vase kot pa v politiki kjer se rabi oprijemati tistih ki se jih boji. Delovati v in Iz strahu pa še ni bil nihce ucinkovit oz.funkcijonalen. Ocitno se je Pahor zakrču. In je tudi imel taksen odziv do Zihrla v obliki ˝to je politika...˝ Mislim da je Pahor postal nerazsoden in zato naj odstopi.
12.02.2009 | Antoan Gavrilov
Dragi Slavko,
V celoti soglašam s tvojim odprtim pismom, ki si ga poslal predsedniku vlade.
V tem trenutku si edini politik, ki ima korajžo javno spregovoriti o zadevah, ki tarejo veliko število navadnih ljudi, da s takim načinom vladanja nismo zadovoljni.
Na zadnjih volitvah smo dali svoj glas za »spremembe« in mu zaupali in dali mandat za spremembe.
Nismo pa dali mandat za debatni krožek z opozicijo, ki ga izsiljuje in izigrava ob vsaki priložnosti.
Edina vidna sprememba dosegaj, je njegova spremenjena hoja in drža.
Je že začutil oblastnost in ne prenese kritiko na svoj račun.
To je jasno razvidno iz odgovora na tvoje pismo.
Hvala, da govoriš v mojem imenu.
Lep pozdrav.
Antona
12.02.2009 | Dare
Moram priznati, da me rahlo presenečajo nekateri komentarji, ki nočejo ali pa ne vidijo vsebine problema.V celoti podpiram tvoje pismo, ker si s svojim pogledom postavil osnove na svoje mesto.Ti ne govoriš o obsolutni opustitvi pogovorov, vendar ti pogovori morajo imeti tudi nek "redosled" in to je logično najprej s svojimi ministri ( ministri koalicije) in nato v odprtem dialogu tudi s člani opozicije.Tako je pač to.V nasprotnem primeru gre za enostavno nejasnost razmerij in tudi odgovornosti in nenazadnje tudi neko vrsto nezaupanja.
S tem nismo šli na volitve in mislim, da bodo v kolikor ne bodo spremenili načina delovanja to volilci tudi "nagradili" na naslednjih volitvah.
Slavko mi smo s teboj!!
12.02.2009 | Mojca
Ja, sej. Če smo čist pošteni, Borut nima jajc (oprostite izrazu) prevzet odgovornost vladanja na svoja pleča. Je pač dejstvo, da niso vsi rojeni voditelji, kar pa bi v dr. Ziherl morali vedeti. S takšnimi javnimi "napadi" mu pa tudi nič ne koristite. Kaj pa zdaj? Ne vem. Po moje je ta taktika, ki jo izvaja g. predednik zaenkrat čisto O.K. Za naprej še bomo pa videli. Skratka, to vaše korigiranje pri g. Pahorju je prezgodnje, moralo bi biti pa tudi tajno.
S spoštovanjem!
12.02.2009 | DRAGO
Spoštovani gospod Ziherel, danes dne 12. 2 2009 okrog 9. 30 sem vas srečal v kliničnem centru na kavi in izrazil čestitke javno v pričo še treh zdravnikov, ki so me kar malo debelo gledali kaj se pa gre ta gospod še enkrat vsa čast, da ste se upali javno izpostaviti in niste tega storili zahrbto kot to počne večina.
12.02.2009 | Milan Smolej
Stojim 101% za tvojimi stališči - Dima sva oba poznala od malega - kar pa se tiče poziranje pahorja, pa nima smisla komentirati. Je bilo uspešno tole Dolančevo semenišče . Javi se mi.
12.02.2009 | TADEJ
joj,dragi moji,mi pa ne bomo pregurali do konca mandata,iz čem se obremenjujemo,dopisujemo...,ljudje se pa smejijo,raje se vprašajmo,kako popraviti volilni rezultat,da prestopimo na naslednjih volitvah sploh volilni prag.Pa toliko dela imamo,škoda,opozicija se smeji in Janša na glasovi pridobi.
15.02.2009 | maja
Spodnji odstavek naj bo v spomin, opomin in primer, za vernike, ki opraviöujejo in iscejo MODROST v Pahorjevih dejanjih:(citat iz tiskovne konference o glasovanju o proracunu 2007 in izsiljevanju SDS):
“Pahor je po vrhu koalicije poudaril, da je treba zaključni račun v DZ sprejeti zato, ker je sprejetje zaključnega računa potrebno, da bi se lahko sprejelo protokola o vstopu Albanije in Hrvaške v zvezo Nato. Po njegovih besedah so se dogovorili, da bodo storili vse, da bo zagotovljena dvotretjinska večina za protokola. Prepričan je, da je SDS “izsilila odločanje o zaključnem računu”, zato “nimamo drugega izhoda, kot da potrdimo zaključni račun”.”
18.02.2009 | MINKA
"Minka, če bi odšel dejansko od korita, ga ne-bi pahorjeve poteze več zanimale. Vsaj javno ne-bi polemiziral z njim, kot s šolarčkom (po Janši)".
Felix1 s takšnim pisanjem kažeš manire, ki jih kot nesprejemljive očitaš Ziherlu. A poteze Pahorja oz. drugih politikov lahko zanimajo samo one, ki so pri koritu? A drugi ne smemo pisniti in javno izražati svojih menj? Je politika samo za politike?
Ziherl je res viden član LDS, ki pa je zaradi nestrinjanja s potezo premiera odstopil z visokega položaja v državni upravi. Očitno ni želel NEPOSREDNO sodelovati v takšni vladi. Ne spomnim se primerov takšne načelnosti v naši politiki. Bi moral zato še iz svoje stranke? Ne vidim razloga za to. Nestrinjanje s Pahorjevimi potezami javno izraža kup vidnih članov (tudi poslancev) ne le koalicijskih strank, ampak celo njegove stranke. Bi morali zato vsi oditi iz svojih strank? Bi se morali vsi strinjati z odločitvami premiera? ALI NI TO PRINCIP ENOPARTIJSKEGA VODENJA DRŽAVE, ki je očitno prav tebi Felix1 tako prirasel k srcu?
24.02.2009 | Članica LDS
Zanima me, kaj se geredo naši politiki, zlasti Pahor. Glede celotne scene pa se ne morem opredeliti. Če se odločim za politični vrtec, žalim otroke. Če se opredelim za psihiatrični azil, žalim tiste, ki so tam in ki so očitno manj nori kot vsa politična srenja. Očitno bo potrebna reinterpretacija otroštva in norosti. To sta namreč dve stanji ljudi, v katerem človek nima besede. Toda tisti, ki so izven tega polja, kažejo več upravičenosti do vkrcanja na ladjo norcev in za ponovno socializacijo v instituciji, kakršna je vrtec.
Dr. Ziherl vseeno cenim vašo gesto, samo kaj nič ne zaleže. Saj sami veste.
26.02.2009 | Fanči
Seveda zaleže Članica LDS. Saj je dr. Ziherl kot Grillo parlante v Collodievi pravljici o Pinochiu. Po mojem je grenak okus ostal v ustih predvsem Pahorju. Slavko pa nas opozarja, da morajo politiki ohraniti predvsem visoko stopnjo morale, če hočejo biti vzor za druge.
02.03.2009 | Urednica www.lds.si
Felix1: Prvi komentar smo zaradi žaljive vsebine pobrisali.
Na spletnem mestu LDS dopuščamo svobodno izražanje mnenj, a ne podpiramo sovražnega govora in osebnih obračunavanj.
04.03.2009 | tubalcain
Takole, med brati, odprta pisma so sila redko dobronamerna in zgornje pove veliko o avtorjevem našivašizmu in obsedenosti z Janšo.
Podobno velja za komentatorje, Ne v pismu, ne v komentarjih nisem zasledil ene konkretne stvari, kjer naj bi Pahor odstopal od svojih predvolilnih obljub in kvazi moralnih načel.
Če stvari usklajuje z Janšo, je to v okviru napovedanega koncepta sodelovanja z vsemi in normalnim delovanjem pozicija - opozicija, če pa je zaradi Janše spremenil svoj gospodarski program ali karkoli drugega, kar malo bolj pomembno vpliva na davkoplačevalce, prosim z besedo na dan.
Tudi več konkretnosti pri obtožbah na račun Janše bi bilo na mestu. Vse kar lahko razbereš iz pisma dr. Z. je to, da je Janša dominantna osebnost in hud strah, da se mu bo Pahor nekako podredil, tako da bo celotno vlado in državo dejansko iz ozadja vodil Janša. Če trdi dr Z. to, potem denigrira inštitucijo vlade RS, ki je potemtakem v stanju stalne ogroženosti pred pojavom Svengalija, ki si bo predsednika vlade magično pokoril v ubogljivega zombija in iz teme kot lutkar vodil tudi vse ministre. Dejtenodejte.
Morda pa dr Z preprosto ne pozna vseh dejstev, morda je Pahor pravilno presodil, da on in/ali vlada lažje funkcionira, da je mir v hiši tako rečeno, s tem, da je do občutljive princeske Janše ekstra pozoren. Gnili kompromisi? Morda, a takega kalibra leader Pahor pač je. Če bi hoteli De Gaulla ali M Thatcher bi morali v volilno ponudbo vključiti še zasebni sektor in pripeljati vlado neodvisnih tujih ekspertov, ki bi državo itak najbrž vodili bolje in ceneje, ker toliko državnih uslužbencev vs produktivna populacija in tako visoka obdavčitev dela, vsak normalen makroekonomist bi si kot glavno nalogo zadal bistveno zmanjšanje državnega aparata.
Pa naslednjič. Ko bodo politike in politikov naveličani ljudje verjetno poskusili še z Jelinčičem.
















